Söndag

Så nu uppdaterar jag på en söndag! inte en tisdag :P

Veckan var rätt lugn tyckte jag, slog väl rekord i påkörda fåglar iveckan, på två dagar så tog jag 7 stycken :P varför ska dom flyga in i fronten på mitt tåg för...

Helgen var trevlig faktiskt, fick ett sms igår vid 10 av en arbetskollega om jag vill hänga med ut och äta och dricka lite öl med några stycken. Träffades på Harrys kl 19 åt åt och snackade en himla massa, var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår haha, kramp i magen och kinderna till sist. Efter Harrys så drog vi till något ställe och sjöng karaoke,  skrattade lika mkt där, dock så var jag för nykter för att sjunga :P sen drog vi till silk och dansade och drack lite till innan vi drog hem på efterfest hos Daniel och Linda, jag kom hem kl 4 påmorgonen och då var det ljust igen =/ aja jag somnade som en sten ^^

Idag har jag bara tagit det lugnt, vaknade rätt så sent, stack ut en stund i friska luften sen hem igen och började laga mat, gott gott =) jag börjar bli en riktig kock snart ;P

Imon ska jag ta tåget kl 7.22 till sthlm för utbildning där, ska ha brand och L-ABC, ni vet släcka lite eld och blåsa liv i en docka :P

På onsdag eller torsdag så ska ja hem till Malmö, får passa på att åka hem när jag kan, kommer inte hem på två mån sen så =/ aja tiden går fort =)

ne på återseende.

Kommentarer
Postat av: Svartmidnatt

hehe oh en söndag ^^ ;)

2009-05-19 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0