så mkt men ändå så lite

Har inte skrivit på ett tag som ni märkt, har varit i Malmö och sen i Hallsberg en vecka så har inte haft någon större lust eller tid till det direkt.

Det var skönt att komma hem till Malmö, dom två första dagarna iaf sen tyckte jag bara det var botten, blivit en annan sak nu när man flyttat, är inte så kul att bo hemma hos föräldrarna igen. Jag älskar mina föräldrar mer än något annat på denna jord men hey, when you move, you move :P Måste säga att min katt var superkelig under hela tiden jag var hemma, skönt att se att han kommer ihåg mig och fortf hoppar upp i min famn och somnar där, helt underbar katt!

Träffade lilla elli en stund på torsdagen, alltid kul att träffa henne, en av dom jag saknar mest när jag är borta från Malmö faktiskt, mycket speciell flicka det där =)

På fredagen så träffade jag Mia, det var sjukt längesen men kul att träffa henne igen, we are like salt&pepper eller som forrest gump säger, "Peas & Carrots" =) Hoppas det löser sig med din fyr ^^
Vi vandrade runt på Entré, första gången jag var där och kan säga att jag inte är ett dugg imponerad, trodde det skulle vara nya företag, men ikke, samma skit som finns på Mobilia, triangeln och Hansa i princip, snyggt bygge men dåligt innehåll.

Efter det så körde jag till Grönby eller vad det hette och träffade Andy och fixade till hans bil så den gick ordentligt igen, så nu är den i klass med min motor =)

ja, sen lördagen och söndagen är inte värd att nämna, dom hamnade i papperskorgen ivartfall.

Det jag såg framemot mest med att komma hem var att träffa en person som jag inte träffat på evigheter men blev det av? Nej, förstod redan på onsdagen att det inte skulle bli av, blev jag sårad? Lite.
Känns som man kämpar i motvind ibland.

Vecka i Hallsberg gick sakta, 4dagar där är som 2veckor, men nu är jag JTF:ad (Nya säkerhetsföreskfriterna för järnvägen) om ni undrade vad det var.

Har varit två dagar med Strålande sol och varmt så in i, har försökt vara ute i det fina vädret men blir bara att man kör runt i bilen till sist för det är inget kul att sitta själv och sola, när man tror man har suttit där en timme så har det bara gått en kvart.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0