En månad kvar..

Ja om ca en månad så flyttar jag till västerås, kommer kännas tungt när man kör ifrån Malmö med flyttlaset.

Undrar hur allt kommer se ut om ett år, som det känns nu så kommer det vara rätt ensamt =/
Får försöka se det positivt och göra det bästa möjliga åt situationen här uppe...

Idag är det väl ganska exakt 3mån tills jag är färdig lokis med, ska bli så skönt att bli klar, trött på praktik nu.

Aja, har inte så mkt att säga, ingen lust till att skriva direkt..

Det är värst vad folk har blivit hemlighetsfulla av sig.


Du är speciell, glad att du är min vän =) ha det så skönt i GC och hoppas allt ordnar sig fram till resan.

Kommentarer
Postat av: hemlig

You are a cuite

2009-03-25 @ 21:55:47
Postat av: Elina

NÄÄ DU FÅR INTE!!

JAG SKA LÅSA IN DIG I MIN KÄLLARE OCH KASTA BORT NYCKELN <3

2009-03-26 @ 13:35:58
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0