snart var det semester!

Ingen bra dag på jobb. Det finns bra och dåliga dagar inom järnvägen alltså, två hyfsade stopp utav 12 totalt på hela dagen har jag lyckats få till. blääää.

Telefonen ringde halv sju imorse utav en snubbe som kom med mitt köksbord från ikea, kan ju säga att jag inte visste vad jag hette ens när jag gick ner och mötte han haha vart så jävla trött. Så när jag kommer hem vid 21 tiden ikväll så ska det monteras bord och stolar! Ska bli skönt att kunna nyttja köket lite mer, att bara sitta i soffan hela tiden är inte kul, känner mig helt försoffad.

Är ledig 3dagar nu, kör till Mora på tisdag sen slutar jag kl 16 på onsdag och sen råder det semestertid!! :D så lovely alltså. Under detta året så har jag fått totalt 7v semester, känns inte alls dumt.

Just ja, det är Power Meet i västerås så västerås är invaderade av en massa gamla jävla bilar och en sjuhelvetes massa raggare. För första gången i mitt liv så tycker jag det är pinsamt att köra runt i min egen bil, känns konstigt.

Nej, köpa lite mat nu så man står sig för kvällen.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: emelie

oh nice me massa V8 & jänkare jue ;)

du får tävla me dom å visa vilken bil som går snabbast^^

2009-07-03 @ 19:22:41
URL: http://svartmidnatt.blogg.se/
Postat av: Tuss

bobobobobobobBOBO! när jag öppnar en ny flik i ett redan öppet fönster så är där dom hemsidor jag besöker mest och giiiissa vems blogg som alltid är med där :P Hmmm kanske det vara bippens bloggg? Oh ja :) aaaaaah vad jag är trött och varm. kan inte du komma hit och typ blåsa på mig o stänka lite vatten haha :D jag ska göra en screendump så får du se sen haha :) Pusss på rumpan!!!

2009-07-04 @ 00:59:16
URL: http://littlemissnyfiken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0