lovely...

har varit en underbar vecka hittils, verkligen skönt att vara hemma i Malmö igen!

I tisdags träffade jag Elina & Leo, jättekul att få träffa dom igen, var längesen sist. Lille Leo hade växt till sig lite sen sist jag såg han, så söt så :) Vi åkte till Nova i Lund och fikade och jag handlade lite, super mysigt och bara sitta ner och snacka och skratta, men elina, du får prata lite tystare så att andra inte hör, och framförallt inte tittar konstigt på mig haha.
Sen åkte vi tillbaka till Malmö och svågertorp för att äta lite kina mat, gottgott =) Hoppas verkligen vi hinner ses mer innan jag åker igen. I love you big time <3<3

Igår (onsdag) så träffade jag Cissi som fyllde år, drack lite vin och spelade lite spel hemma hos mig en stund innan vi drog ut till lilla torg och tog två drinkar, mysigt och sitta ute =)

Idag så har det inte hänt så mkt, mest flummat runder med cissi bara, ska antagligen iväg till lödde om en stund och se om där händer något ikväll.

Ne på återseende mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha 'sen ska du ju träffa din älskarinna' :D

haha :) det var jättekul. love you to fat time <3 :D haha

2009-07-23 @ 20:53:44
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0