....

Ja då har man semester, skönt. Har inte varit riktigt ledig sen v8-9 förra året =/

Imorgon kommer mina föräldrar hit, ska bli kul att se dom och umgås med dom. Har inte träffat dom på snart 2månader, tider går rent för fort. Så idag har jag städat och inhandlat lite mat och öl ^^
Skönt när man har städat färdigt, rent och fint.

Kom på en sak innan idag, om 4v åker min katt med mig hem :D:D:D:D ska bli såå skönt och mysigt att ha han hos mig igen, min lilla tjockis! Han har varit ifrån mig i 10månader :(

Har tänkt på en sak, är nog bäst att säga vad jag tycker. Situationen är svår för mig, önskar att den inte var det men det är som det är tyvärr. Tror det blir bäst så.

Man kanske skulle åka till Paris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0