helg snart!

Äntligen Malmö!

Ska till Mora ikväll och sova där, sen åka tåg från mora hela vägen ner till Malmö, ca 8½timmes resa. En stycke dator, en stycke ipod samt en stycke bok så jag tror jag överlever resan faktiskt :)

Ska bli skönt o komma hem några dagar, åker dock på måndag igen, dagen innan min födelsedag :(

Just, ny mobil ligger på posten och väntar :D Blev en SE c905 med 8.1Mp kamera o gps o bla bla bla.
är så sjukt trött på min HTC Touch Diamond, någon som vill köpa? :P

Ne kan bli lön nu så ja kan köpa en systemkamera ^^ ska bli naaajs.

Tiden rinner iväg sjukt fort, har redan vatt i v-ås 3v =/ fått erbjudande på en till lägenhet, en 3:a på 69kvm 5200kr i hyra, och självklart har man inte tid att åka och titta på den för jag ska ju till malmö =/ sista anmälningstiden är på söndag så..plus så ligger den i ett område som jag kanske inte är såå sugen att bo på. aja får se vad som händer iaf..

Nej nu ska denna uniformsklädde herren göra det sista innan det är dags att åka till jobb.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0