Bulletproof

Efter en tids uppehåll så känner jag att jag behöver skriva av mig lite.

Har väl hänt en del den senaste tiden, kul att det händer positiva saker för en gångs skull.
Jag har fått förflyttning till Malmö! Sjukt skönt, slippa norrland..Börjar i Malmö den 1 Februari med x2000 utbildning. Känns skumt att komma tillbaka till Malmö och börja köra tåg där nere.
Kommer flytta hem till föräldrarna till en början, kan inte skaffa någon ny lägenhet förens jag har blivit av med denna i Västerås. Lägenheten är uppsagd och om jag inte blir av med den tidigare så senast den 31 Mars så är jag helt fri från Västerås iaf.

Senaste tiden så har jag kännt mig väldigt ensam, dvs inga kompisar har hört av sig. Verkar vara svårt att ringa och fråga hur läget är bara...

Åker ner till Malmö den 18 eller 19, får se hur jag känner mig på fredagen men med största sannolikhet så åker jag ner på fredagen, vill ju vara hemma så mkt som möjligt!

Får se hur jul & nyår blir, hoppas på bra och roligt iaf dock inga planer för nyår än men det kommer väl skulle jag gissa på.

Kul att man är omtyckt på jobb, nästan ingen som vill att jag ska sluta där, önskar att man hade kunnat ta med sig alla kollegor i Västerås till Malmö, verkligen ett härligt gäng.


Får säga att jag är sjukt besviken på en viss person, börjar undra vad som hänt.

Jaha kärleken då, vad ska man säga om det, inget tror jag men i got a feeling men frågan är om den håller hela vägen...?

Kommentarer
Postat av: carro

nu får du faktiskt ta och uppdatera lite ju :P

2010-02-16 @ 01:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0