oh yes!

Då har man bokat tid för inlämning av bilen på brl så man kan få högtalare fram i skiten, blev dock den 11Maj så får vänta ett tag till =/

Köpte ny parfym ida, Lacoste Elegance igen ^^ luktar sjukt gott ju hehe..
Och så köpte jag en Peak tröja som jag gått och sneglat på ett tag med ;) röd o fin ^^

Så imon börjar man kl5.50, har jour fram till 12 typ men kl 11.52 sätter jag mig på tåget till sthlm för att sedan åka till Malmööööööö :D blir en packa helg inför flytten, kan ju vara kul och se vad man hittar i gömmorna!
Ska pilla lite med bilen med så den klarar resan upp till västerås med =)

Happ iövrigt så är det hyfsat väder ute, lite molningt men dock ändå varmt.

Ne, kipp haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0