När hela världen står utanför.

ny design på bloggen, tackar så mkt för hjälpen Zandra :)

Idag har det verkligen varit underbart väder, fick tvättat bilen idag igen, jävla fåglar! Tanke var att jag skulle sola lite idag men det blev att jag körde runt i några timmar istället, men imorgon så jävlar! :D

2v praktik kvar totalt nu, sen diverse utbildningar sen är jag färdig.
Flytt nästa helg med, håller tummarna för att jag får nycklarna tidigare! Blir lite jobbigt annars =/ blir ju inte bara jag som blir påverkad av flytten då...

Känns trist när en vän behöver en och man inte kan hjälpa till på något sätt :( 

Nä har inte så mkt att säga mer.

Elina är värd en ros eller två lite då och då =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Putte e värd 10 rosor varje dag :-)

2009-04-25 @ 22:07:16
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ingen orsak, slit den med hälsan och hör av dig om du behöver ytterligare hjälp :)

2009-04-25 @ 22:44:55
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0