Maskot!

Hade en trevlig Maskot med oss i tåget ida ^^ han satt i rutan när vi kom upp i loket, en svart/vit liten voffsing =)
plus att loket hade radio! så det var en trevlig tur mellan västerås och sthlm, RC6 1404 är ett vettigt lok, dock fel färg på det :P

körde upp bilen i söndags, 60mil senare så hade jag ont i röven och var nästan döv, och jag körde faktiskt till 90% lagligt hela vägen med =) svårt o låta bli att gasa till ibland med 300hk under huven ;P
Men nu när jag väl har den här så har jag faktiskt knappt kört med den =/ kan väl vara för att jag har jobbat så mkt, men känner inte alls för att sticka ut och köra som jag gjorde när jag var nere i Malmö :S lutar nog åt att den säljs efter sommaren tyvärr, intresset börjar svalna och en Audi A4 står högst på listan över saker man vill ha just nu, kan bara inte bestämma mig om jag vill ha en kombi eller en sedan....ilandsproblem deluxe!

Den 15juni har jag min examination och det betyder då att den 16 juni är jag färdig lokis :D:D man börjar se slutet nu =)

Får hoppas att det löser sig med nycklarna till min nya lägenhet så jag kan få dom den 30april, annars blir det den 4maj och jag tänkte ju flytta den 2maj =/

Tinchy Stryder ft N'Dubs - Number 1 spelas en hel del ur högtalarna för stunden.

Damdidam haaaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0