snöar!

Dagen började relativt bra, förutom att jag glömde min mössa imorse när jag gick till jobb, vart ruskigt kallt om huvudet.
Dagen såg ut att bli fin, körde en sväng till uppsala sen tillbaka till v-ås igen, kort o bra tur tyckte jag =)

Sen gick jag o danne o kollade in på game, frågade vad nya guitar hero skulle kosta med instrument, huja hela 1900kr typ =/ d e fan mer ä vad ett xbox kostar ida! Aja det ska köpas, hoppas spel o trummor säljs för sig för jag har redan två gitarrer.

Sitter på hotellet nu, och d snöar nått sjukt ute! kanske får lite julstämning iår iaf =) längesen nu.

Imon ska ja till mora o ha överliggning där sen hem till malmö på fredag=D är ledig lör, sön o mån så kan inte bli bättre ^^ sen tillbaka hit upp o stå ut i 4v till.

Aja allt för stunden iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0