R.I.P.

Denna veckan går till all time sämsta.

Min ena katt blev avlivad :( sjuk saknad efter henne, hoppas hon får det bra i katt himlen!

Har mer eller mindre sagt upp bekantskapen med 3 pers denna vecka. Enda gången jag tar åt mig är när folk inte är ärliga, vilket tyvärr händer för ofta...men kommer dock sakna en person extra mkt...trodde jag aldrig skulle sakna någon så mkt faktiskt men har en hel del att skylla mig själv för. Man märker inte att det går fel förens man väl får reda på saken vilket är 9 av 10 gånger av fallen alltid...ibland önskade man att det fanns någon form av tidsmaskin så man kunde få mycket osagt och gjort på ett helt annat sätt, men det är alltid försent att ändra på sig.

Hur kan man ändra så att det blir rätt när det har gått fel egentligen? Mitt svar är aldrig, har iaf inte varit med om det än...

Mycket förstör tack vare min utbildning, hela mitt liv är upp och ner som jag byggt upp det senaste året..Jävligt trist faktiskt, jag var nöjd med hur det var för en 8-9 månader sen...

Hur kan man vela ha en förändring när det bara gått ca 8månader av ens liv och inte vela vara fast i det "gamla"? =/ snälla, någon förklara?

Mår inte bra, har mått så här innan och det var inget kul :( men träffade dock en ljuspunkt i mitt liv...och jagt sumpade det som vanligt, min typiska otur?

Med andra ord, Deprimerad.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Patrik du gör helt rätt i att dra upp till Västerås och avsluta din utbildning och jobba ett tag. Den som inte väntar på dig är inte värd att vänta på.



Jag försöker alltid vara glad (även om det tar emot ibland) för jag ska inte slösa min tid på att gå runt och vara ledsen. Kämpa på även när det tar emot, har alltid varit värt det för mig.



Och fortsätt blogga, det är kul att läsa!

2008-11-18 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0