funderingar..

Jag sitter och läser en del olika bloggar, vissa mer intressanta än andra, men en sak som folk har väldigt gemensamt är att älta samma sak om och om igen, när ska folk inse att vissa saker händer av en anledning? Man kan gå in på en blogg och läsa sen om man går in en vecka senare så står det i princip samma sak, visst om någon dör eller man blir ovän med någon eller dylikt men man får faktiskt ta och gå vidare. En dag i taget.

En annan sak.
Hade inte funkat?
Vill man nått så får man det till att funka så är det, allt handlar om vilja, det är en annan sak att ge upp vilket jag tror är fallet. Men som man säger resultatet av ens val visar sig alltid i slutändan, kanske inte alltid blir som man hoppats på, tyvärr.

Körde bil upp till västerås i måndags, har aldrig vatt så rädd bakom en ratt i hela mitt liv som jag var då. Allt gick jättebra upp till jönköping därefter blev det katastrof, det snöade något fruktansvärt, höll 60-70km/h på motorvägen, bilen bara gled om man råkade svänga för mkt och jag var livrädd för att bilen skulle snurra runt, bakhjuls driven bil utan dubbdäck är inte något vidare populärt i sånt väder, i skåne kör ju alla på odubbat och msdck för hur mkt snö har vi där nere egentligen? har vi tur i oturen så är det 2dagar typ.

Aja 7½ timme efter avfärd från malmö så vart jag framme på hotellet i v-ås. Var skönt att komma in på säker mark.

Jobbar helgen, men det är en bra tur, dock kör man hem sista tåget på natten till v-ås från Sthlm och på d tåget är det bara en massa idioter som åker på. Fulla o odrägliga.


Just ja, Jag är smart. Det är nog min speciella egenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0