erase and rewind

Alla erfarenheter är goda erfarenheter, vissa dock mindre bra, så jag har bestämt mig för att glömma det gamla och helt enkelt ta en dag i taget nu.

Nått säger mig att det helt enkelt är menat för mig att det skulle bli såhär.

Iallafall! Helgen var helt okej ändå, var trevligt och gå ut med mitt gamla jobb i lördags. Fortfarande Malmös bästa arbetsplats i mitt tycke iaf, hoppas det löser sig på bästa sätt för dom som jobbar där! Varsel är inget kul alls :(
Vi åkte till landskrona och åt tre rätters middag och spelade curling, kan ju konstatera att det inte är såå lyckat att har druckit en massa innan man ger sig ut på isen ;P men helt klart en positiv upplevelse som jag hoppas att jag slipper göra om haha...träningsvärken kom dock inte förens idag ( läs måndag )  Sen efter allt där så var det tillbaka till malmö med siktet inställt på Lilla Torg och gökboet! blev nog en o annan jäger&redbull för mkt...blev lite negativ, inte så bra o dricka då, går lätt ut över någon anna vilket inte alls vart meningen! Efter det så kom min bror o hämta mig sen hämta vi upp robban så vi kunde hämta min bil som stog på jobb. Sen så körde ja och robban runt en stund och käkade på mcdonalds, var dock inte sugen på skräpmat! så kunde inte äta :P väl hemma sen så var kl 4.10 och då stängde denna svensk sina ögon för att äntligen sova.

Och nu till det märkliga! Jag vakna kl 8.20!!! :S seriöst vad har hänt? brukar ju sova 13-14tim efter att man har vatt ute, så jag tänkte nefan sova när jag väl är ledig! Men ikke, kl 10.30 vakna jag igen och var superpigg! Så det var upp o hoppa och stressa cissi lite så vi kunde sticka till mobilia och käka frukost =) Blev frukost på Espresso house, en latte och en grillad macka med ost o skinka tror jag det var. Kul o sitta o titta på personer o snacka lite =) Sen blev det pengaväxling och diverse utbyte med pengar i affärerna mot varor, var ju farsdag så min papps var värd en tröja tyckte jag =)
sen var det hemåt och tvätta sen hem till föräldrarna på middag. Sen tog jag det bara såååå lugnt på kvällen och hamnade i sängen kl 22 för att sedan stiga upp kl 3.30 ;) låter skönt va? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0