året lider mot sitt slut..

Julen är över, skönt. Folk skruvar upp sig så mkt för en dag på året. Nästa år SKA jag jobba jul, det har jag helt bestämt mig för.

2008 har väl vatt ett annorlunda år helt klart, både bra och dåligt men överlevde gjorde man. Två arbetskollegor som gått bort iår, den ena gick bort förra veckan tyvärr, känt han sen jag var liten :( Tog hårt på både mig och pappa.
Annars så har det varit väldigt blanade känslor genom året, folk som kommit och gått, Utbildning som börjat.

En del är saknade en del vill man aldrig mer se.

så inför 2009 lär bli ett helt annorlunda år, nytt liv ska börjas och flytta till ny stad. Blandade känslor kan jag väl säga. Men ju mer negativt som händer så ser man fram emot att flytta. Dock känns det tråkigt att lämna vissa vänner här hemma.

Nästa vecka ska ja få träffa sötas lilla bebis ^^ kom natten till julafton och det ska bli såå kul och få se den lille =)

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0