sweetest girl

Jaha, har inte uppdaterat på ett tag nu, men jobbar igen så inte mkt tid till datorn då..
Fan va kul det är att jobba =) jävligt härligt folk på jobb nu, alla nya som börjat, mer ungdomar så att säga, dom gamla är fåtaliga nu och det är rätt skönt, man märker att man är mycket gladare när man jobbar med "rätt" folk och det är ju iofs skönt =) har så sjukt kul om dagarna och hjärnan får jobba, det är då jag trivs, bättre arbetsplats får man fan leta efter..

Jaha, gått o blitt kär har man med =) hon sa verkligen dom rätta orden man ville höra så hon fångade faktiskt mig.

I övrigt så har det väl inte hänt så fruktansvärt mycket, lite vardagssaker som händer alla väl :) Kan väl säga att Guitarr hearo 2 går varm på mitt xbox iaf hehe, satsar hårt på mina fem guldstjärnor nu hehe, lyckats få tre låtar med guldstjärnor nu ^^ (klappar mig själv på ryggen) måste ju bara tilläga att vissa låtar är skitsvåra haha, hjärnan o fingrarna vill inte kommunicera ibland ;P

Jaha lite ny musik kanske man får lägga upp här.

Wyclef jean ft Akon, Lil'l Wayne, Niia - Sweetest Girl
Piles ft Akon - Hypnotized
2pistols ft  T-Pain - She got it
Chris Brown ft T-Pain - kiss kiss
T-Pain ft Shawana - Backseat action
Smitty ft Kaewun -  Died in your arms (remix)
Lloyd ft Young Joc - Get it shawty
Cupid ft Christina Millian & Timbaland - Do your Dance
50 cent ft Justin Timberlake & Timbaland - She Wants It

Lyssna och njut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0