Pörfekt ^^

En pörfekt dag =)
Dagen började med att jobba, äntligen! Så skönt, skulle haft växlingen men lasse som hatar öresundstågen tyckte vi kunde byta så sagt och gjort, jag hatar växlingen men älskar öresundstågen ^^ men det blev en bra start iaf, lika rörigt och förvirrat som vanligt men ack så kul =)

När jag kom hem och parkerade bilen så slog det mig, mitt xbox360 borde ju komma snart, går upp och in i lägenheten och vad ser jag? JO mitt xbox hade kommit ^^ men ingen lapp från posten att mina lampor hade kommit, så gick in på internet tog kollinummret o sökte, d hade kommit :D så ner i bilen igen, körde och hämtade, hem snabbt, packa upp o oooooo va fina :D:D värt väntan må jag säga =) Ringde tom och frågade om han kunde hjälpa mig sagt o gjort, åkte dit och började skruva o ha oss, en massa sladdar, men angeleyesen får vänta, drog sladdar och så men konstaterade att sladdarna var för tunna så kabelbrand var vi inte så sugna på så sket i dom sålänge.

Och nu är jag här! Försökte ju ringa dig men inte fan svara du :P aja, kanske upptagen me något viktigt,,,
Imon börjar jag kl 7 igen, segt, fick bara 4tim sömn inatt, hade för mycket positiva tankar i huvet inatt, kände mig nästan som ett barn innan julafton, så glad o såå rastlös hehe. men men, somnade till sist iaf.

Det var allt för mig denna gång. På återseende? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0