Hemlös lördag..

Jaha, vad ska man säga, lördag o inte en jävel har pengar o vill ut =/ fan blir trött på detta snart...jag pallar inte hemmafester längre, blir lätt tråkigt, jag vill ut, in i dimman och festa och dansa om man känner för det..men nicht.

aja tänker på dig iaf, önskar du kunde vatt här hos mig, tycker snart inte om mina jobbetider längre, nästa gång får vi ha semester samtidigt ^^ men tycker så sjukt mkt om dig. Vill va med dig natt och dag. Emelie, i like you!!!

tur att veckan kommer inte är så jobbig ju, 2 nätter en 16-24 och en jävla växlingstur på fredagen 11-19, aja hoppas den går snabbt iaf..och att man får svar från lokförarskiten snart...

well som vi sa så rätt men ändå så fel, tur att du förstod iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0