bad days, good days..

jaha..riktigt riktigt Riktigt tråkig dag, dvs idioter som jobbat idag, har nog aldrig vatt så förbannad som jag har varit idag på jobb, folk som tror dom är störst bäst o vackrast o så kan dom inte ens lösa ett problem när det väl är dom som ska lösa det och vem får lösa det då fast att det inte är mitt jobb?! Jo, jag...säg inte till mig att man ska ta itu med problemet när man inte kan göra det utan ändå lämnar över det på oss. jävla knastar.

Vatt en pisse dag från början till slut. Inkompetent personal och grymt irriterande/förvirrade resenärer.

Aja nått positivt är väl att man ska åka iväg till gbg och jobba där en vecka iaf, känner på mig att d blir mkt filmtittande på den bärbara datorn eftersom jag ska vara där själv o bara jobba nätter typ...Aja blir bra med pengar ivartfall, ska ju flytta igen så måste införskaffa ny soffa o lite annat skräp hehe...men men nu är tiden verkligen inne för att ta hand om sig själv och inte förlita sig på föräldrarna. Stå på egna ben. En härlig känsla.

Jaha summera veckan då. Vatt en trevlig vecka, men visst, lite skit har man fått höra som jag ej pallar med.
Körde supermotard igår, skoj skoj =) går som fan dom små motorcyklarna hehe.

aja.

Och jovisst, du kanske stör dig för att man ej svarar eller glömmer men en annan sak är ännu mer irriterande, när man får svar typ 5tim senare och då jobbar man inte ens ;P haha. Kände bara för att ge lite tillbaka ^^ men menar inget dumt ^^ skämt å sido typ^^

*Oh i miss you quite terribly*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0