Sjukt bra...

Har fastnat helt för serien Heroes på tv4, kan snart inte hålla mig till en gång i veckan, ska skaffa avsnitten o köra ett heroes marathon som jag gjorde med the oc ^^ slutar så spännande varje gång så det kliar i hela kroppen efter att få se mer, längesen man följde en serie som man kände så till.

Wie, får lägenheten på måndag riktigt skönt! Så flyttar väl lite små saker då och då fram tills på torsdag då man flyttar helt, jobbar hela tiden så är inte ledig förens på Torsdag så. Sen nästa måndag igen så hämtar jag min nya katt Fancy :D:D så sjukt söt alltså hon är 12v då ^^ Ska lägga in en bild på henne så ni får se hur hon ser ut =)

jobba torsdag fredag o lördag me, drygt men på lördag är det extra så det blir ju bara bra med pengar. Och min älsk kommer hit me ju ^^ namnam^* Love you <3


image3

Så galet fin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0