Snap!

Vilken kväll igår hehe, skoj hade jag o så full jag var ^^ men men, är ju trots allt bara midsommar en gång om året hehe..tack kusinen för en rolig fest som vanligt :)

vaknade relativt bakis ida, senaste 2ggr har jag blivit bakis, har aldrig hänt förr kanske ett bevis på att jag är normal haha...

idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl fest kanske, eller sitta på bo01 me nånna o snacka skit o dricka öl och spela lite kubb o frisbee o så =) var ju trevligt sist vi var där, hoppas bara vädret håller i sig.

Många tankar i huvudet förtillfället, glider bara tillbaka till samma tankar hela tiden, vet inte varför, sårar ju mig själv bara hela tiden. Men jag är dock en känslomässig person, kan inte förändrar mig själv direkt..
Du gjorde mig till den jag är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0