Slagt..

Oj vilken rolig o låång kväll hehe..

Tom o Niklas kom hem till mig, satt här o förfesta o snacka skit o sånt, sen drog vi till B&B och träffa en massa folk där som man kände och inte sett på hur länge som helst, kul sånt =)

senare försvann niklas nånstans på vägen hehe, inget ovanligt ;P

Tom och jag tog sikte på slagt, träffade en polare utanför som sålde förköps biljetter så man gled före hela den långa kön ^^ d va riktigt nice, väl inne så hade vi lika kul som sist, snacka me allt o alla o dansa all night ^^

På vägen hem så blev det pit stop " Mcdonalds på gustav hehe, träffade en umeåbo på vägen som vart här nere på en svensexa till hans polare så vi snacka me han o visade vägen till hilton ^^ precis som om den är svår att missa ;P Iaf trevlig var han hehe, sen staplade jag o tom vidare hemåt, Kl var strax efter 5 när vi kom hem ^^

Idag så ser det ut att vara en krogrunda ^^ Så när ska man ta en återställare? ;P

Aja, Stan som gäller nu, ska käka, e såå hungrig och så ska ja o Tom shoppa lite :P Skönt o ha pengar som man kan spendera, har kommit fram till att jag gillar impulsköp ^^

Synd att du ej fick förlägning på ditt jobb föressten, trodde du skulle få det faktiskt, men men finns väl nån som behöver en mästerkock ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0