Verkligheten..

Förkyld, ont i halsen och hälseneinflamation inte mys direkt men får gå, orkar inte sjuka mig o bara ligga hemma, finns inget tråkigare.

Hmm som jag misstänkte så verkar verkligheten ha kommit ikapp eller ja, känns som så iaf. Men men kul så länge det vara iaf.
Dock var det trevligt iaf.

Jag tänker mycket, försöker hitta vägar här i livet som känns rätt för mig. Man kan väl säga att jag filosoferar mycket och oftast trivs jag med det, men ibland kan det bara bli för mycket. Bra tankar blir till dåliga men aldrig tvärtom, tror på det värsta ibland. Men till mitt försvar får jag väl säga att jag är en bra människokännare iaf, det har jag fått erfara och jag har rätt om det mesta. Känner på mig när nått är fel. Ibland önskar jag att det inte stämde men då hade man bara levt i en lögn till sist och jag klarar verkligen inte av lögner. Enda gången jag själv hade ljugit hade varit för att försvara någon annan för att inte sätta denna i en bister situation annars varar ärlighet längst.
Jag har bestämt mig, jag är en grubblare, en stolt sådan. Svart på vit. Att ha två världar kan vara bra att leva i, en vi kallar verklighet och en drömvärld som man kan bestämma lite själv och som känns bra för en själv. Nu syftar jag inte på att vara två olika personer, det ger en inget och det blir en värld med lögner. Hur länge klarar man att leva med det.

Gjorde IQ-test idag igen, blev bättre, 122p får väl vara nöjd för ett tag nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0