Tisdagen...

Vaknade kl 12, med årets huvevärk =/ inge kul, började dagen med att springa ner o flytta bilen o ställa om p-mätaren, lapplisorna var ute gjorde sitt meningslösa jobb ju :P

Satt hemma till 16 typ, Tom ringde o frågade om jag kunde komma till lägenheten han håller på o renovera vid erikslust, sagt o gjort så begav jag mig dit, tur man inte är målare, hade aldrig pallat d :P sen stack vi till en pizzeria o åt pizza, va inte så jättesugen så tog en margharita.
Sen när vi hade ätit upp o så så begav jag mig bort till Ellinor, d va hennes tur o bjuda på glass så =) körde en liten runda sen stannade vi o tog en glass, och hon fick äran att flytta min bil ;P blev ett leende på hennes läppar där hehe..sen ringde Kristian och sa att han körde till mig för att hämta upp mig för vi skulle se transformers så jag fick köra ellinor till hennes mamms så hon fick hämtat sin cykel.
Hem lämna bilen, hoppa in i Kristians bil o så begav vi oss mot gustav.

Var lite skeptisk för att se transformers, jag menar hallå? bilar som förvandlar sig :P men mot min förväntan så vart den faktiskt bra, rätt komisk med =) var bara en nackdel, biosalongen på Royal var som en bastu! varmt varmt varmt...

Hade ett väldigt långt och trevligt samtal i telefon inatt, närmare bestämt i 2tim o ingen av oss gillar o prata i telefon ;P tiden bara rann iväg, pratade mkt, längesen man gjorde det med någon överhuvettaget i tele..ser fram emot fler sånna stunder ^^

två dagars ledighet över nu, börjar kl 13 imon så det är rätt skönt =) lite sovmorgon iaf ;P sen är man ledig lör, sön o mån. rätt skönt faktiskt =)

Säger bara att Kurt Nilsen, shit vilken röst han har =/ kolla på you tube när han sjunger låten halleluja. OMG.
Men låten Never Easy är dock bättre ^^ sån man vill somna eller ligga o mysa till.

Ne snart sängen. Har hand om x31 imon =/ värsta kaoset, innan var det organiserat kaos men nu är det bara kaos...

"Att ibland stanna upp et tag, kan vara enda möjligheten att orka gå vidare" - Olle Wedholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0