Okej..?

Hmm vad händer, så mycket funderingar och tankar...

Säger saker o så men får inga liknande kommentarer tillbaka typ...kännt mig så glad o så på sistone men sen när man börjar fundera mera på det så börjar man undra. Får köra hårt på att ta en dag i taget, vill ej bli sårad eller så mer men känns som man blir det i slutändan ändå...två skilda världar men med liknande erfarenheter..mjo aja svårt o sluta tänka på d iaf...

Har svårt att ställa folk mot väggen, jag litar alltid på att det kommer ut förr elle senare men mjo, får nog sluta me d...frågar man inte så får man inte veta...

Varför blir man så osäker på sig själv?
Jag menar, när man väl umgås så känns det bra o så men när man sen är ifrån varandra så kommer all tvivel o funderingar, då menar jag för vad motsatt sida tycker o tänker. Väldigt egensinnigt o tänka så, ja vet men what to do? jag är en grubblare, det kan ingen ta ifrån mig.

Behöver man en ledtråd eller en hint för att bli bekräftad?
Mjo ibland.

Lev i nuet, tänk inte på vad som kunde blitt, tänk på vad som kommer.

Time will tell

Ne ajm out! Miao ^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0