This is my music...

Ah vilken bra dag d vatt tycker jag, känt mig på strålande humör, fick utrett en del inatt på msn så det var skönt =)
Får ju en massa dumma tankar i huvet ibland och bygger upp en värld av det, blir bara skit av det så får ta mig i kragen o sluta upp me sånt...

Fick skickat iväg mitt xbox 360 ida, vilket mög, går sönder efter nån dag efter d man köpt d =/ och vad ser man idag när reklamen kom? jo att xbox 360 elite släpps den 24/8 störigt eller vad? aja, what to do.....

Träffade kusinen ida, gick på festivalen å åt glasnudlar med minivårrullar, gott gott gott.....
Fick köpt ett nytt armband, min kära lilla katt trasa sönder d gamla, eller mitt eget fel egentligen, tycker ju om att leka me han ju =) stor påg nu, 5kg o 9?månader gammal nu ah han e härlig, kan alltid få mig på bra humör när jag är nere, lägger sig alltid i mitt knä när jag sitter här vid datorn och somnar så fint =) kan ju säga att det är den bästa julklappen någonsin, inget som kan ta d....

aja sen på festivalen då så vandrade jag o sanja vidare, satt nån knäpp kärring vid mando o förde några cpljud, alla kolla o undra vad som var hennes problem typ, man kan ju inget annat än att skratta åt henne? hon borde ta en sminkkurs iaf :P

kom till triangeln, och där hade va-verket nån visning med en hund som kunde källsortera? aja d gick efter många om o men, han var mer nyfiken på publiken o en annan hund haha...

sen efter en liten rundvandring på triangeln och en liten titt på tavlor inne på Gallerix (älskar svart o vita tavlor) så begav jag mig hemåt...sanja kusin skulle träffa nårra i slottsparken och titta på nån film? men d locka ej mig..

well det var dagen i stort, imon spelar timbuktu med damn! woho, riktigt bra är dom =) ja o kusinen ska festa till d litta o kolla på dom sen vet vi inte vad som händer, kanske utgång nånstans?

_________________
2pers, en mörk gränd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0