=)

Here i am, lever fortf. Kan inte säga mer än att jag är..hum..Lycklig?

Mjo det stämmer nog, är väldigt glad...har hittat en som gör mig så glad, får mig att glömma det förflutna vet inte vad jag ska säga, men jag är förtrollad, gillar dig skarpt!

Hmm en låt som kan få mig att bli väldigt känslosam är nog Kurt Nilsen - Never Easy acappella version. varför? vet ej, men texten, låten, melodin ja allt, så perfekt.

Vet ni vad den bästa känslan är?
Att sakna någon.
O jag saknar Dig just nu.

Fick Köpt min tröja som ja sneglat på ett litet tag ida ;P Lyle & Scott rena fyndet, "bara" 999kr på MQ ^^ men fin är den ^*

"Whispers" - Hello i miss you quite terribly"  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0